REVIEW HIDUP PENUH ERTI: CERITA DARI HATI

9789674112400-medium

HIDUP PENUH ERTI: CERITA DARI HATI OLEH HILAL ASYRAF DAN AIMAN AZLAN

Buku motivasi yang bertajuk Hidup Penuh Erti: Cerita dari Hati adalah sebuah buku gabungan Hilal Asyraf dan Aiman Azlan. Mereka berdua berkongsi pelbagai isu yang mencuit daripada pelbagai topik yang menjalar dalam kehidupan kita, dengan harapan supaya di celah-celah penyampaian buku ini, dapat kita mengenali diri sendiri. Identiti kita yang sebenar adalah kita merupakan hamba Allah s.w.t. Itu identiti kita. Segala pergantungan kita adalah kepada-Nya, segala tindak-tanduk, dan perlakuan kita adalah kerana-Nya.

Semoga cerita-cerita hidup kita nanti, kala ditayangkan di akhirat kelak, merupakan cerita-cerita yang indah, dan menjadi punca untuk Dia merahmati kita, seterusnya memberikan kita tempat di syurga-Nya. Semoga Allah s.w.t. meredhai kita semua. Insya Allah.


Alhamdulillah. Berguna kepada admin sepanjang bulan Ramadhan ni.

Sebuah buku yang mampu membuatkan anda terfikir. Bagi admin buku ni nice sebab mungkin admin dah lama tak baca buku motivasi hati, maka hati admin pun tertarik untuk review buku ini. Alhamdulillah. Pengisian yang sungguh mengagumkan dan mematangkan jiwa.

Buku ini mengkompilasikan kisah-kisah inspirasi garapan dua orang pemuda yang tidak asing lagi iaitu Tuan Hilal Asyraf dan Tuan Aiman Azlan. Cerita-cerita yang disampaikan sangat mudah difahami, simple dan memukau rasa. Sungguh memotivasikan. Selain mendapat tarbiyah langsung, ada juga kisah pengalaman mereka hidup di IPT.

Sesuai dibaca oleh semua lapisan masyarakat yang sentiasa dahagakan motivasi hati. 🙂

eBook penuh boleh didapati di E-Sentral.com
https://www.e-sentral.com/search/byid/18751/hidup-penuh-erti-cerita-dari-hati