REVIEW JANJI

9789670954776-medium

JANJI Oleh Noor Azlin

 

Seorang gadis kaya bernama Chika yang baru sedar daripada koma mendakwa dirinya adalah seorang pelakon yang meningkat naik bernama Azira Khidir. Persoalannya, gadis bernama Azira Khidir telah mati dipercayai dibunuh di apartmentnya. Polis masih menyiasat kes pembunuhannya. Ibubapa Azira kemudian terpana bila mendapati perwatakan dan kelakuan Chika memang mirip benar dengan mendiang anak mereka. Apakah sebenarnya yang berlaku pada Chika? Adakah hal ini dapat dikaitkan secara saintifik atau ada sesuatu yang terselindung di sebalik sebuah pembohongan? Wujudkah sebuah reinkarnasi atau kelahiran semula? Dan apakah kaitannya dengan sebuah JANJI?


Admin rasa buku ini boleh menguji pemikiran kritikal readers semua. Sebabnya bila admin baca buku ini, admin akan termenung sekejap untuk fikir hubungan antara semua karakter yang ada dalam buku ini. Bila sampai ke klimaks cerita ini, admin terfikir apa kaitan antara reinkarnasi dengan janji, tapi ending cerita ini buat admin jadi “ooooooo, macam tu rupanya……” Admin suka dengan ending cerita ini.

Perasaan admin bila baca buku ini, ada rasa geram, menyampah, sweet pon ada. Haaaa, bercampur-baur kan perasaan admin. Hahaha….. Surely, readers akan suka dengan watak Jed dalam cerita ini.

Itu lah ulasan buku yang admin boleh kongsikan dengan readers pada hari ini. Kalau readers nak dapatkan ebook ini, boleh klik pada link di bawah

eBook penuh boleh didapati di E-Sentral.com
https://www.e-sentral.com/book/info/93863/JANJI