REVIEW AWAK JANGAN NAKAL

9789831249444-medium

EBUKU AWAK JANGAN NAKAL OLEH MURNI AQILA

Pernah dengar pasal Geng Mat Ngek? Ya, memang Ayu jatuh cinta dengan Shahrul. Tapi Shahrul tak senakal Geng Mat Ngek yang suka mengusik, menyakat, membahan dan mengenakan kaum perempuan. Lebih-lebih lagi ketua Geng Mat Ngek, Jeffry. Nakalnya… Bencinya dia melihat Jeffry.

Namun, apa yang kita harapkan adakala lain yang jadi. Disebabkan berada pada masa, tempat dan keadaan yang salah, Ayu terpaksa menerima Jeffry sebagai suaminya. Perkara yang tak pernah dibayangkan terjadi dalam hidupnya, membuatkan dia sengsara. Hubungannya dengan ibu menjadi dingin. Terpaksa pula berhadapan dengan keluarga Jeffry yang kacau-bilau. Argh… tertekan!

Macam manalah hidup dia selepas sebumbung dengan Jeffry? Sedangkan dia masih mengharapkan Shahrul.


 

Kadang- kadang kita suka orang lain, tapi kahwin dengan orang lain. Dalam novel ini,  kita harapkan keajaiban akan berlaku dalam hidup. Suka orang itu, nak sehidup semati dengan orang itu. Namun, itu semua terserah kepada takdir yang menentukan.

Admin suka cerita ni sebab, jalan cerita dia tak heavy dan dekat dengan pembaca kerana setting dalam novel, mudah untuk digambarkan. Kisah cinta Ayu terpaksa menerima Jeff walaupun masih menunggu Shahrul. Mampukah kamu ubah haluan cintamu Ayu terhadapku! Bila admin baca, terus admin membayangkan kalau ia terjadi kepada diri admin sendri.

 

Untuk mengetahui kesudahan cinta mereka, dapatkan ebuku penuh di laman web kami.

eBook penuh boleh didapati di E-Sentral.com
https://www.e-sentral.com/search/byid/66581/awak-jangan-nakal