REVIEW 3 KATA HATI

9789831247808-medium

EBUKU 3 KATA HATI OLEH NORZAILINA NORDIN

Rindu – Mr. Rahsia! Pening kepala Hanani apabila terfikir nama yang sering mengganggu hidupnya melalui SMS. Dalam keterpaksaan melayan kerenah lelaki yang dikenali sebagai Mr. Rahsia itu, Hanani mula jadi rindu! Dia tersenyum bila lelaki tersebut mengatur bait-bait indah tetapi mula bengang bila asyik sahaja disakat.

Kasih – Kehadiran Iskandar membuatkan Hanani diulit bahagia. Namun, ada sahaja yang menjadi penghalang. Kacau daun sungguh! Hanani geram dengan keadaan itu, tetapi hatinya nekad untuk mempertahankan kasih sucinya.

Cinta – Hanani keliru. Cintanya sudah mekar, tetapi untuk siapa sebenarnya? Antara Mr. Rahsia dan Iskandar, mungkinkah kata hati mereka turut merasakannya?

Siapakah yang menjadi pilihan Hanani? 3 KATA HATI milik siapa? Iskandar yang membuatkan dia panasaran atau Mr. Rahsia yang mencuit hatinya melalui kiriman SMS?


 

Ulasan bagi novel ini, BEST! Admin membaca sambil tersengih sebab cerita ni ada mixture sedih happy dan banyak babak yang bagi admin sweet sangat.  Emak dan anak berebut jejaka yang sama. Mana mungkin. Kalau perempuan tu dah sayang, mana boleh berkongsi kasih. TIDAK MUNGKIN! Selain itu, bila membaca novel ni, kita akan terbayangkan rupa paras Iskandar dan peminat rahsia. Bagaimana agaknya rupa mereka dalam dunia sebenar?Dalam novel ini, penulis berjaya membuat plot twist yang kita sangka cerita akan berakhir dengan gaya klishe, tetapi tidak. Tidak ku duga ini terjadi. Haha. Kalau nak baca , admin rasa, jangan sengih banyak- banyak sebab takut orang kata kurang waras.

eBook penuh boleh didapati di E-Sentral.com
https://www.e-sentral.com/search/byid/66273/3-kata-hati