REVIEW SUAMI EDISI TERHAD

9789670890333-medium

EBUKU SUAMI EDISI TERHAD OLEH MARRISA

Dia lelaki biasa-biasa saja, tapi apabila menjadi seorang suami, dia menjadi sangat luar biasa. Nakal, seksi, penyayang dan seorang bapa yang baik. Itulah Suami Edisi Terhad yang bernama HAZRUL EFFENDI.
“Sayang…”
“Emmm…”
“Kalau makan ikan, lepas tu jangan minum air tau.”
“Kenapa?”
“Takut ikan tu berenang dalam perut.”
Beginilah nasib seorang isteri bernama AZIAN YUHANIS yang sangat bahagia kerana memiliki seorang suami yang sangat istimewa. Kena buli selalu!
Namun rumah tangga mana yang tidak pernah dilanda gelora? Pasti tak terlepas dari semua itu. Dugaan datang dari kanan dan kiri.
“Eh, mama tahu. Kamu yang hasut Hazrul, bukan? Kamu yang hasut Hazrul tinggalkan Menara Holding. Kamu takut Puteri Zahra akan rampas Hazrul, jadi kamu paksa Hazrul buat keputusan begitu. Mama baru tahu rancangan kamu. Tak sangka busuk betul hati kamu, Azian. Pentingkan diri sendiri. Sebab takut Hazrul tak pedulikan kamu, sanggup kamu buat rancangan jahat macam tu.”
Seorang ibu mentua yang sudah diracuni fikirannya bertindak mahu meruntuhkan mahligai anak sendiri. Yang tidak-tidak saja dilakukan demi mengikut arahan si batu api bernama PUTERI ZAHRA.
Berjayakah rancangan kedua-duanya? Atau HAZRUL EFFENDI akan kekal menjadi SUAMI EDISI TERHAD dalam menghadapi kemelut yang melanda.


Kalau cerita ni, ulasan yang sesuai admin bagi, lawak la keluarga ni. Cerita yang santai walaupun ada beberapa watak jahat yang cuba menghancur ranapkan keluarga Azian dan Hazrul. Ada saja yang mendengki hubungan mereka. Ada saja jalan yang akan dilakukan demi memusnahkan mereka. Maklumlah demi kekayaan manusia sanggup berbuat apa- apa. Azian seorang gadis yang blur tidak pernah mengukur cinta melalui duit dan pangkat. Kerana itulah Encik CEO jatuh hati padanya. Nak tahu apa cerita mereka, dapatkan ebuku penuh di e- Sentral.

Cerita yang sweet dan bersahaja dan mampu membuatkan anda ketawa.

eBook penuh boleh didapati di E-Sentral.com
https://www.e-sentral.com/search/byid/75659/suami-edisi-terhad