REVIEW PARENTS HACKS

9780761189060-medium

EBUKU PARENTS HACKS OLEH ASHA DORNFEST

Drawing from the award-winning website ParentHacks.com, here are 134 ingenious ideas for simplifying life with kids.

A parent hack can be as simple as putting the ketchup under the hot dog, minimizing the mess. Or strapping baby into a forward-facing carrier when you need to trim his fingernails—it frees your hands while controlling the squirming. Or stashing a wallet in a disposable diaper at the beach—who would ever poke through what looks like a used Pamper?

On every page, discover easy-to-do, boldly illustrated, unconventional solutions, arranged by category from Pregnancy & Postpartum through Sleep, Eating, Bath Time, Travel, and more.


Okay kepada parents yang nak cuba pembaharuan dalam approach kepada anak- anak mereka, ini mungkin satu pendekatan baru. Dalam buku ini, part yang membuatkan saya tertarik ialah ilustrasi yang menarik dan mudah untuk difahami. Sebagai contoh, cara nak tarik perhatian anak yang susaha nak makan, susah nak mandi dan banyak lagi panduan yang lebih mudah. Semua yang versi menarik ada di dalam buku ini untuk panduan ibu bapa.

Selain daripada itu, buku ini juga memberikan prespektif yang berbeza tentang bagaimana ibu bapa boleh menarik minat anak mereka. Pendek kata admin suka pendekatan dalam buku ini. Kalau anda ingin tahu lebih lanjut mengenai apa pendekatan yang mereka gunakan boleh dapatkan ebuku ini.

parents hacks 1

eBook penuh boleh didapati di E-Sentral.com
https://www.e-sentral.com/search/byid/79030/parent-hacks