REVIEW DIA ANAK JENERAL

9789678605892-medium
DIA ANAK JENERAL OLEH HEZZY AZRA

KALAU sudah nama berbintikan Hambali, semuanya akan diatur… termasuklah mencari calon suami. Bila Leftenan Jeneral kata hitam, maka hitamlah warnanya. Walaupun ketika itu, pelangi sudah jadi 14 warna, Syirin harus akur.

Kehadiran Zakhif, telah menggoyahkan hati Syirin. Kali pertama bertentang mata, dia dan Zakhif saling terpesona. Saat bertegur sapa, hati dibaluti bahagia. Bila tidak bertemu, ada rindu yang menderu.

Tetapi Zakhif sedar siapa dia. Bagaimana kuatnya cinta terhadap Syirin, hebat juga risiko yang menanti. Lalu Zakhif cuba menjauh. Namun, Syirin semakin mendekat dengan satu tekad.


Ok admin akan jujur kali ni.. TERBAIK! Ini cerita yang serius anda kena ada satu dalam koleksi dan baca! Ye jangan beli lepas tu simpan dan tak baca. Cerita yang ringan dengan watak yang betul- betul menjadi! Oh dasyatnya kalau ayah anda seorang jeneral dan ye lagi kesian kalau anda nak berkahwin dengan anak jeneral! Dasyat wei! Ada beza kot kalau Tuan Jeneral jawab ” Hmm.” dengan takde ” Hmm.” pun ada beza taw..

Tapi kasihan dengan Zakhif yang tidak dilayan dengan baik walaupun dah menjadi menantu tapi masih tak diterima. Susahnya kalau macam ni. Kalau admin, dah naikkan bendera putih dah.. Syirin yang anak bongsu pun kena halau keluar rumah okey apatah lagi suami yang bukan calon pilihan hati tuan jeneral.

Kalau dalam bahasa simple, kita akan katakan novel ini cukup rasa.. Macam rancangan memasak dah akak oi. Tapi memang betul anda tak akan menyesal.

 eBook penuh boleh didapati di E-Sentral.com
https://www.e-sentral.com/search/byid/55855/dia-anak-jeneral

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *