REVIEW DENGAR KATA HATI

9789831245651-medium

DENGAR KATA HATI OLEH IFFA ZALIA

ALLYZA terperangkap dalam dunia cinta remaja. Cinta pandang pertama memusnahkan dirinya. Insan yang ingin dikasihi untuk selamanya mengkhianati kepercayaan yang diberi. Natijahnya, hati yang naif dan rapuh itu tidak mampu menanggung kehampaan dan kekecewaan. Dia dan Erry berpisah jua akhirnya.

Masa yang berlalu tetap tidak dapat memadamkan ingatan lampau. Dirinya yang tidak suci dirasakan tidak layak berdampingan dengan lelaki budiman. Sekeping cinta yang dihulurkan Haziq, tidak mampu dibalas. Dia malu untuk berterus terang mengenai keaiban kisah silamnya.

 


Novel Dengar Kata Hati ini jika boleh diulaskan, cukup untuk membuatkan anda mengimbau kembali memori zaman muda. Haha admin senyum sendiri dalam hati sebab teringat semua bekas kekasih admin. Walaupun jalan ceritanya nampak sedikit perlahan, namun percayalah cakap admin, bila dah sampai pertengahan cerita , anda akan rasakan satu fasa baru yang penulis titipkan buat anda. Jalan cerita menjadi matang dan penghayatan watak itu lebih mendalam.

Tapi sejujurnya, jalan cerita untuk pengakhiran cerita ini sungguh menyayat hati. Apabila si suami cuba memujuk kembali hati isteri yang sudah hampir tertutup dek cemburu buta! Sedih la cerita ini. Seriously, anda kena baca sampai habis untuk tahu jalan cerita sebenar kisah cinta mereka.

 eBook penuh boleh didapati di E-Sentral.com
https://www.e-sentral.com/search/byid/72989/dengar-kata-hati