[REVIEW] BUAT DUIT DENGAN MENULIS EBOOK: 12 LANGKAH TULIS, TERBIT DAN JUAL SENDIRI EBOOK ANDA

BUAT DUIT DENGAN MENULIS EBOOK: 12 LANGKAH TULIS, TERBIT DAN JUAL SENDIRI EBOOK ANDA Oleh Yusni Yussof

Teknologi penerbitan ebook telah mengubah lanskap penerbitan buku sedunia. Kini, peluang adalah lebih terbuka untuk sesiapa sahaja yang mempunyai bakat dan kemahiran menulis, serta mempunyai cerita atau idea untuk dikongsikan dengan pembaca lain untuk menerbitkan ebook mereka sendiri. Malah, penerbitan ebook juga merupakan satu peluang dan dan kaedah untuk menjana pendapatan di dalam era ekonomi digital dan e-dagang. Buku ini memuatkan 12 langkah yang perlu diketahui oleh penulis-penulis ebook untuk menceburkan diri dalam penerbitan ebook. Tulis, terbit, jual dan jana pendapatan dengan ebook anda sekarang!


Sebuah buku yang memberi panduan kepada anda dalam menghasilakn eBook anda sendiri. Dalam eBook ini juga menerangkan apa itu eBook, platform jualan, kelebihan dan peluang yang boleh dikejar oleh penulis pada masa kini.

Mudah kata, saya suka dengan buku ini kerana ia mengajar langkah secara terperinci  bagaimana satu eBook itu boleh dihasilkan dengan garis panduan yang dikongsi oleh penulis ini. Jadi, kepada penulis di luar sana, selamat mencuba dan selamat menulis.

eBook penuh boleh didapati di E-Sentral.com
https://www.e-sentral.com/book/info/97478/Buat-Duit-Dengan-Menulis-Ebook-12-Langkah-Tulis-Terbit-dan-Jual-Sendiri-Ebook-Anda