REVIEW AKU MILIKMU

9831241355-medium

AKU MILIKMU OLEH ALEYA ANEESA

Wairah mendengus kuat. Novel yang baru dibelinya dilemparkan di atas meja. Malangnya, lemparan Wairah tersasar. Novel itu tersadai di lantai marmar. Betul-betul terlangkup di bawah kaki meja. Dia benar-benar sudah tidak peduli walaupun novel yang baru dibelinya itu amat disayangi. Selama ini Wairah memang seorang yang gemar menyimpan novel. Tidak kira­lah, novel lama atau novel baru. Semuanya dia sayang. Mengumpul novel merupakan hobinya sejak dari dahulu lagi. Sejak umur Wairah mencecah belasan tahun hingga kini melewati angka 25 tahun. Tapi, hari ini dia betul-betul bengang. Hilang rasa sayang pada barang kesayangannya itu. Dia betul-betul tidak kisah. Apa yang dia tahu, ketika ini dia mahu me­lepaskan rasa marah yang berbuku di hati. Rasa ge­ramnya harus dihapuskan secepat mungkin. Diluahkan supaya dia dapat bertenang seperti hari-hari semalam. Pada siapa dia harus meluahkan rasa marah ini? Faridah? Adnan? Tidak mungkin!


Kalau tanya admin mengenai novel ini.. Apa yang admin boleh katakan ialah, sebuah kisah yang menggarap pelbagai rasa. Terdapat nilai- nilai kekeluargaan yang disampaikan oleh penulis dan ada juga episod cinta yang berlangsung dalam jalan cerita ini.

Pelbagai perkara yang terjadi sepanjang Wairah kehilangan bapanya Adnan yang telah berkahwin dengan wanita lain. Sehingga Wairah berkawan dengan dua orang lelaki. Ikhmal dan Aizam. Adakah pintu hati Wairah akan terbuka dalam menerima kehadiran dua lelaki ini atau usaha mereka hanya sia- sia?

Kalau nak tahu apa pengakhiran kisah hidup mereka, dapatkan eBuku penuh kisah ini.

eBook penuh boleh didapati di E-Sentral.com
https://www.e-sentral.com/book/info/81572/Aku-Milikmu